رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

میرمممممم

 

 

 

شوخیدم خدایی میمونم


نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت20:53---30 فروردين 1395
آجی قلبم ریخت.گفتم قراره واسه همیشه بره.آخه دختر گلم من به تو چی بگم؟؟؟چرا با احساسات مردم بازی می کنی؟؟؟نزدیک بود سکته کنم.خخخخخ.خدارو شکر که نمیری.
پاسخ:ههه
پاسخ:مامانی خودت خوب منو میشناسی که یه روز کرم نریزم و سر به سر کسی نزارم روزم شب نمیشه


روشنا
ساعت21:56---28 فروردين 1395
می دونم اجی ولی تا الان دو تا خودکشی ناموفق داشتم دو بار تاحالا رگمو زدم ولی نمردم حییف
پاسخ:خب تویه عاقل که میدونی خودکشی حرامه دلت میخواد بری جهنم؟ دیوووونه دفعه سوم نزنیااااا برگشته میگه حیف....


روشنا
ساعت18:41---28 فروردين 1395
آجی من می خام بمیرم من پلم نمی خاد زندگی کنم آخه من و این همه بد بختی محاله محاله
پاسخ:ای دررررد یبار دیگه این حرفو بزن خودتو بکشی خودمو میکشم میام اون دنیا ادمت میکنم تازه خودکشی هم کنی حرومه به دلایلی که نمیگم


روشنا
ساعت18:04---28 فروردين 1395
باور کن آجی من واقعا وضعیت قلبم خرابه همش یک ساعت به یک ساعت عضلش می گیره در حدی میشم که نمی تونم نفس بکشم امروز روز آخرمه که می آم دعا کنین خوب بشم قول می دم بیام راضی مرلیا جون می دونستی من رو رویا توی ی روز به دنیا اومدیم ؟؟ هر دو تامون ۲۲ مرداد ۸۲ بدنیا اومدیم آجی به خدا تقصیر خودم نیست تقصیر قلب صاب مردمه دعا کن آجی من نمی خاستم برم ولی مجبورم به خدا من خیلی گریه کردم به جان روشنا دارم راست می گم ای کاش امروز رمانا رو می گذاشتین امشب شب آخرمه به خدا خیلی دلم براتون تنگ میشه منم تحمل دوریتونو ندارم دعا کن برای آنژیوگرافی نرم بیمارستان بستری نشم به جان می آم آجییییی
پاسخ:هیی اره میدونم


روشنا
ساعت17:19---28 فروردين 1395
سلام آجی های خوشملم اومدم برای خداحافظی سه چهار پنجره روزه یا شایدم بیشتر اومدم بگم برام دعا کنین چون ما رفته بودیم مرکز بهداشت امروز برای تکمیل دفترچه ی سلامت مدرسه مون بعد دکتر اون جا صدای قلبمو که شنید گفت که ی صدای نامنظمی توش هست حتما همین الان یا ظهر برو متخصص قلب من رفتم اونم وقتی صدای قلبمو شنید گفت که آره ضربان قلبت نامنظمه بعد برام ی آکو نوشت برای قلبمو وقتی آکو رو دادم گفت ی صدای اضافی توی قلبت هست دریچه ی قلبت هم نمی دونم دقت نکردم یا بزرگه یا انحراف پیدا کرده البته ناگفته نماند که پدرم ی صدای سومی هم توی قلبش بود من از اون به ارث بردم الان هم نفس تنگی دارم هم تپش قلب شدید دکتر بهم قرص داد و گفت که نباید کارای سخت انجام بدی و بدوی به مدت طولانی و هیجان زیاد برات بده بعد گفت بزرگ میشی خوب میشی ولی اگه خوب نشدی مجبوری قلب تو عمل کنی گفت برو آزمایش خون بده ببینم کم خونی داری یا نه من از حدود یک ماه پیش چکاپ داشتم نشون دادم گفت که حالا خطر ناک شد هم بیماری قلبی هم کم خونی و هیچی دیگه گفت حالا هفته ی دیگه سر بزن ببینم شاید احتیاج به آنژیوگرافی داشته باشی منم خیلی می ترسم برام دعا کنین بچه ها امروز ساعت 11 بود از مرکز بهداشت اومده بودیم و منم منتظر بابام بودم بیاد دنبالم بدیم دکتر بعد همون لحظه احساس کردم عضله ی قلبم گرفته و ول نکرد یعنی درد داشت منو می کشت وضع خیلی خرابه دعا کنین حالم خوب بشه بیام وگر نه باید بیمارستان بستری شم انشاالله می آم تا چند روز دیگه البته اگه نرفتم برا آنژیوگرافی دعا کنین برگردم شما ها رمان و بنویسیدا اگه اومدم دیدم یک قسمت گذاشتید یا اصلا نگذاشتید اون وقت دیگه خیلی حالم بد میشه ها جون من چند تا قسمت شو زود بگذارید خدایا من هیچیم نبود تا امسال الان تازه اولین دکترم بود باید دکتر شنوایی برم صدای های کم رو نمی شنوم دندون پزشکی 2 تا عصب کشی دارم و باید دکتر پوست و مو برم برای ی چیز شخصیه نه برای معاینه برای ی مشاوره ی کوچیک برم دکتر زنان می دونم به خاطر افسردگی هم باید برم پیش روان پزشک آجی هام برام دعا کنین شاید اومدم شما ها رمان و بنویسیدا اگه برگشتم حتما می آم و نظرات می دم اگه برای همیشه بر نگشتم حلالم کنید خوبی بدی چیزی دیدید دلم برای همتون تنگ میشه عاشقتونم موفق باشید خداحافظ همگیتون اگه میشه این پیاممو بین همه ی بروبچ عشقولیا پخش کنید فدای همگی خدانگهدار البته اگه خدا بخواهد موقت خداخافظ
پاسخ:روشناااااااااااااااااااا جان ن نرو اخه من دوری چند نفرو تحمل کنم؟ بعضیا یهو غیب میشن بعضیا هم بخاطر بیماری روشناااا...نرووو مااااماااااااان


روشنا
ساعت20:15---27 فروردين 1395
خداروشکر ببخشید من ی مدت خیلی کوتاه نمی تونم تا اون موقعی که نت خونمون وصل بشه وای فایمون تموم شده کد دستوری هم نمیده شارژش کنیم الان توی خیایونا لنگ ی ذره نتم ببخشید اگه نمی تونم بیام وب شرمندم ببخشید موفق باشی فعلا خداحافظ
پاسخ:باش عزیز درکت میکنم من یه ثانیه نت قطع میشه خودمو دار میزنم دیگه شما چیکار میکنی؟


رومینا ایچیزن
ساعت15:42---27 فروردين 1395
کثافطططط
.
.
.
MERSI MIMONI
پاسخ:خخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. جمعه 27 فروردين 1395 . 11:36 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 7959
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1